Pá pá jablíčko…

Už jsem o tom uvažoval dlouho, jednou jsem dokonce už i zkoušel nástupce, ale nakonec jsem se rozhodl opustit jablečný iPhone až teď. Dostal jsem nabídku na koupi půl roku starého HTC Desire za velmi příjemnou cenu, zároveň skoro obratem sehnal kupce na iPhone a tak nebylo vesměs co řešit. Vlastně ano, dilema zda bude stačit 8 GB paměťovka, nebo radši sáhnout po větší 🙂

Až si Desire trochu osahám, pokusím se sesmolit nějaké smysluplné srovnání, zkušenosti a takové ty obvyklé kecy. První dojmy jsou velice pozitivní – telefon je rychlý, má skvělý displej (co do rozlišení i ovladatelnosti dotekem, to byl hlavní důvod proč jsem tehdy odmítnul Xperii) a bytelnou, nevrzající konstrukci. Android 2.2 Froyo je doplněn uživatelským rozhraním HTC Sense, ale podle všeho nebude případně problém toto vypnout a zkusit něco jiného. Víc technických detailů k nahlédnutí třeba v katalogu Mobilmanie.

Jsem rád, že se mi povedlo sehnat zrovna tenhle telefon, neb jsem po něm pošilhával. Na druhou stranu ale pořád považuju iPhone za ten nejlepší mobil, co jsem doma měl a nebude to lehké loučení. 3G ale pomalu zastarává a i když jsem neupgradoval na iOS4, tak se mi zdá pomalejší než byl dřív. A konečně budu moci synchronizovat i v linuxu jako normální člověk a nesrat se neustále s GTKPodem 😀

Pokračování příště. Hlavně o souboji tuhyk vs android, resp. tuhyk a zažitá pohodlnost z iPhonu vs linuxová roztříštěnost v aplikacích na androidu (mail klienti, IM klienti atd.). Ale o tom až příště, pořád s tím bojuju.

Příspěvek byl publikován v rubrice mobil. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Pá pá jablíčko…

  1. Pingback: Peklo zamrzlo | tuhyk inside

Nechte vzkaz...

